Måndag

Godmorgon!

Så var det måndag igen, jag verkligen hatar hur fort helgerna går. Skönt att det bara är denna veckan nu sen är det äntligen lov!

Lyckades somna igår även fast jag sov så länge på kvällen. Är faktiskt inte ett dugg trött nu, känner mig för en gångs skull utvilad.

Idag är det skola från 9.35 till 15.20,  seg dag men får hoppas att den går fort. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, träna och göra läxor kanske.

Men nu måste jag kila, ha en superbra måndag hurrni!

mina ögon kommer alltid le mot dig, kan det begäras mer av mig?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

så vacker är du gumman :)

2009-03-30 @ 15:58:24
Postat av: Anonym

gullunge :))

2009-03-30 @ 16:53:05
Postat av: Tihi :)

någon är söööööt?

2009-03-30 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0