Mammas dag

Har firat mamma nu ikväll. Pappa, Emil och jag gav henne allt tillsammans. Hon fick ett presentkort på Ugglan, så hon kan köpa böcker och pennor. Hon är galen i båda, så vi tyckte att det passa bra. Speciellt nu när det är bok rea. Hon fick ett litet bord också som hon önskat sig. Jag bad henne även att gå in på min blogg och läsa, hon blev väldigt glad. Jag tror att det betydde väldigt mycket för henne. Blev smörgåstårta som kvällsmat, inte nyttigt alls. Känns som om jag gått upp 3 kilo eller något nu. De försökte få mig att äta tårta också, men jag vägrade. Har snart vart utan sånt där i 2 månader och jag tänker inte äns en liten bit tårta eller en liten bit choklad osv. Har träning imorn så då får jag väl gå in för det lite extra så att jag förbränner mycket fett. Nej, nu ska jag gå och packa dansväskan, skriver senare. Puss!

Min söta mamma när hon öppnar paket

Smörgåstårtan

Mammas tårta

Pappa, Emil, Lena & mamma


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Danne

vad söt din mamma är :)

2009-03-09 @ 22:48:41
Postat av: Anonym

ooh, emil ;gg har han skaffat tjej?

2009-03-09 @ 22:50:29
Postat av: Mia

Hälsa grattis till din mamma :)

2009-03-09 @ 23:02:42
Postat av: Mathilda

aaw mysigt:)

2009-03-09 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0