Mammaaa

Blev ''Mamma mia'' som jag tittade på, inte bara en gång utan två. Somnade till i kanske 10 minuter precis och då ringde pappa så blev ingen sömn i natt. Pratade en lång stund med mamma, åh vad jag önskar att hon var hemma just nu. Jag behöver henne verkligen. Det finns ingen som lyssnar och förstår så bra som henne. Önskar att hon var hemma så jag kunde ligga i hennes famn och hon skulle kunna smeka mig över håret och berätta för mig hur bra jag är. Precis som hon alltid gör när något är fel. Men det får vänta tills imorn. Nu ska jag gå och väcka min bror så att han kan åka och jobba, skriver senare. Puss!

Jag älskar dig mamma.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: DAAVID

snygg mamma du har ;o

2009-03-14 @ 10:29:14
Postat av: Sanna

du vet vart jag finns också!

2009-03-14 @ 10:45:43
Postat av: Sanna

& du, det kommer ordna sig. Jag lovar <3

2009-03-14 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0