Lyckad shoppingtur

Hemma igen efter en lyckad shoppingtur.

Lena och jag åkte till Lidköping för att shoppa idag. Jag skulle testa jeansen och klänningen som jag spanade in i tisdags innan träningen och Lena följde med som sällskap. Både jeansen och klänningen passade, så jag köpte båda. Visst blir man glad när kläder passar och man slipper krångla med storlekar och allt sånt?

Blev även en tshirt bara för att liksom. Jag har inte shoppat på länge så jag kunde unna mig den tyckte jag. Alla plaggen kommer från Gina Tricot, finns så mycket att välja på där. Lena och jag hade en trevlig stund tillsammans och kläder hittade jag ju så ja det blev en lyckad shoppingtur!

Lägger in bilder på kläderna så ni får se, jag verkligen älskar jeansen!

Slitna ljusa jeans 399 kr & randig t-shirt 129 kr

Randig klänning, dragkedja på ryggen 199 kr
(klicka på bilderna för att visa större)
   

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fy fan vad snygga jeans!

2009-03-21 @ 15:53:01
Postat av: Anonym

grrrrr på jeansen ;o

2009-03-21 @ 15:53:15
Postat av: Miia

fett snygga jeans!

2009-03-21 @ 16:27:00
Postat av: Mathilda

ammis jeans e fett najsa;g

2009-03-23 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0