Lördagens planer

Godmorgon på er! Nu tar jag mig lite tid att uppdatera här. Mamma väckte mig 11.30, vi låg i min säng och pratade en lång stund. Vid 12.30 gick jag ner och åt lite frukost och nu sitter jag här. Ska alldeles snart kila ner för en dusch. Idag kommer som sagt lilla Jessica och hennes familj hit igen. 14.00 kommer dom så borde nog börja tänka på att fixa mig. Är faktiskt inte så farligt trött så jag klarar nog av att ta hand om henne idag. Brukar ju bli så att det är jag som får ta hand om henne. Får även mer besök men det är hemligt såklart. Superskönt med helg verkligen, och vi har bara en enda läxa tills nästa vecka. Så detta är nog första helgen man kan gå omkring och slippa ha ångest över att man inte pluggat hela helgen. Lovely! Nu ska jag kila ner och duscha, skriver senare. Ha världens bästa lördag!

Bilder från förra året i maj på mig och Jess. Åh, vad hon är söt!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sannaa

vad ni är söta! :)

2009-03-08 @ 02:32:43
Postat av: Anonym

<3

2009-03-08 @ 03:02:00
Postat av: Mia

åååh sötnosarna

2009-03-08 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0