Kvällen

Sov bara en timme ungefär, men känner mig ändå utvilad.

Min bror och hans tjej kom hem nyss, så jag slipper vara ensam hela kvällen. Melly ligger fortfarande och sover och jag antar att han tänkt göra det ett tag till. Tråkigt, för jag saknar honom.

Vet inte hur kvällen blir nu, min bror och Lena gick i alla fall ner för en stund sen och började med tacosen. Så ska väl äta med dom och sedan ska jag nog kika film och bara ta det lugnt (om inte Melly kommer). Fast tror han sover ett bra tag till, så det är nog inte så akutellt längre tyvärr.

Aja, nu ska jag dra ner och titta hur det går för dom med maten. Skriver senare, puss!

Åh, vad jag önskar att jag var liten igen


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

shit vilken gullig bild:)

2009-03-20 @ 20:13:31
Postat av: Sanna

gullig bild!

2009-03-20 @ 21:05:25
Postat av: C.E

SÖTNOSAR!!

2009-03-21 @ 03:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0