Kanon löördag

Dagen/kvällen har verkligen vart bästa på länge.

Dagen började med en shoppingtur till Lidköping med Lena. Hittade det jag ville ha, plus att jag fick en trevlig stund med Lena.

När vi kom hem bytte jag bara om och sen åkte jag till min pojke. Han tog med mig till en plats som jag skriver här är hemlig. Det betydde faktiskt en del att han tog med mig dit. Sen åkte vi hem och gick ut med hans hund Loka. Blev en ganska lång promenad. Det var verkligen superskönt väder, solen sken och det var inte alls kallt. Tyckte att promenaden var hemskt mysig!

Efter promenaden gick vi hem till honom igen. Tittade på ''rallybrudar'' och den var verkligen jättebra, precis som jag trott att den skulle vara. När den var slut åkte vi iväg till hans kompis Joakim som hade förfest till parketten som var ikväll. Var enbart killar där så var kanske inte jättekul för mig, men Melly höll mig i handen nästan hela tiden så jag klarade mig.

Vi körde in tre av killarna till stan, killar är verkligen jobbiga när dom fått för mycket att dricka. Vi släppte av dom vid parketten och sen blev vi äntligen ensamma igen. Då åkte vi hem till mig och kika lite tv och somnade ganska snabbt.
När vi vaknde igen blev det bara ligga och mysa och nu har han åkt hem.

Ingen gör mig lika lycklig som du, du är det bästa som hänt mig. De orden du säger till mig värmer något fruktansvärt mycket och jag blir mer och mer säker för varje dag. Att det kommer vara du och jag föralltid, precis som vi sagt att det ska vara. Oscar Mellgren, du är kärlek för mig.

Mitt hjärta skulle inte gilla ett liv utan dig


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: mell

asså när du skriver så här så känner ja bara att ja hoppas de blir vi föralltid <3 mina känslor för dig asså helt obeskrivliga fast ja inte känt dig så länge =) hoppas allting fortsätter så här å känslorna blir starkare å starkare för varje klockslag som går <3

2009-03-22 @ 03:25:16
Postat av: Sanna

åhh, sötnosar! :)

2009-03-22 @ 03:35:09
Postat av: Emms

åh så söt bild, gullungar!

2009-03-22 @ 11:53:15
Postat av: sandra

amelie , sluta slicka på honom x)

är glad för din skull :) love u! (L)(L)

2009-03-22 @ 15:49:43
URL: http://thegirlsandra.blogg.se/
Postat av: Mathilda

så jävla gulliga:)

2009-03-22 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0