Kan inte sova

Kan verkligen inte sova, alldeles för mycket tankar i huvudet. Så det blir nog att sitta här resten av natten.. är ju nästan morgon ändå, klockan är redan 5.00. Tur att det inte är skola imorn/idag utan att det är helg. Sitter och tittar igenom gamla bilder, fan vad jag vill till Öland nu! Ska dit som vanligt i vår, tror det blir april eller maj. Sedan blir det i juni eller juli, beroende på när pappa har semester. Har ingen koll på sånt. Lägger in lite bilder från Öland sommaren 08, saknarsaknarsaknar!

Haha, omg va rädda jag och min bror var! Vi skulle på Magnus Uggla och Jill
Johnssons konsert i borgholms slottsruin. Kungens kor gick lösa där vi parkerade
bilen. Både mamma och pappa hann ut innan kossorna attackerade bilen, men
inte jag och Emil. Var massa folk som gick förbi och skrattade och tog kort på oss.
Något jag aldrig glömmer.


Pappa och mamma på Magnus Uggla och Jill johnssons konsert

Åh vad jag saknar Anita och Håkan! Hoppas jag får träffa dom när vi åker till
Öland nu till våren.


Det bästa jag vet med att vara på Öland är vattnet! Älskar att gå ner till stranden och
sitta och lyssna på vågorna. Man tänker så mycket lättare då, önskar att vi hade en
strand 50 meter från huset här hemma också.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: David

HAHAHA, ofta det kommer kossor och stället sig vid dörrarna? :p

2009-03-14 @ 05:48:11
Postat av: Anonym

hahah, gud jag hade fått panik med kossorna där asså! ;o

2009-03-14 @ 10:26:46
Postat av: Jakob

Öland? är inte det jätte långt dit? :O

2009-03-14 @ 10:32:41
Postat av: Mathilda

haha den bilden med kossorna är klockren:D

2009-03-14 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0