Jobbansökan

Usch säger jag bara! Har suttit med mamma och skrivit en jobbansökan i nära två timmar nu. Vi är sjukt osams nu och allt på grund av att vi inte var överäns om bilden jag skulle skicka med. Så nu har jag gett fan i det, orkar inte tjaffsa och hålla på. Tänker inte ta någon annan bild så får väl vara utan jobb då. Humöret är inte speciellt bra nu känner jag, blir sjukt irriterad när folk ska klaga på sånt jag tycker är bra. Usch!
Målade naglarna förut, blev det vanliga röda. Något annat hade ni väl inte trott heller antar jag. Har verkligen fastnat för de!

Bara för att Patrik klagar på att mina fingrar är olika långa och konstiga och för att
Melly klagar på att mina händer är små tog jag en bild där nästan bara naglarna syns.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vad folk klagar:o

2009-03-11 @ 22:21:55
Postat av: Sanna

fint =)

2009-03-11 @ 23:13:01
Postat av: melly

ja klagar ju inte :O ja tycker de e gulligt (L)

2009-03-11 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0