Jess is here

Tog mig lite tid för bloggen nu. De andra sitter ute i tv rummet och ser på tv. Jessica kom hit lite efter 14.00, hon är på sitt vanliga bus humör kan jag säga. Hon har testat alla mina parfymer så nu luktar det gott i mitt rum i alla fall. Min mamma fyller år på måndag så det är lite därför Jessica och hennes familj är här idag, för att fira henne. De andra har ätit tårta, blir inte ens läskad längre. Vilket bara är bra! Mitt besök kom runt 15.00 och sitter också ute med de andra och ser tv. Jess kom precis in till mig nu och ville sjunga, så det sitter vi och gör. Vi väntar även på att maten ska bli klar. För övrigt spelar färjestad och brynäs nu.Tyvärr står det 1-0 till brynäs. Men matchen är inte slut än så får hoppas det vänder. Skriver senare, puss!

Jess

Gullungen & jag

Tårtan. Jess skulle givetvis ha rosen

Jess älskar tårta

Jess bygger med duplo

HJÄRTA


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sötnosar(:

2009-03-07 @ 17:45:18
Postat av: Sanna

åh vad söt hon e! :)

2009-03-08 @ 02:32:59
Postat av: Anonym

<3

2009-03-08 @ 03:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0