Jag känner mig redig idag

Kom in fån promenaden runt halv 9, var mycket skönt att få komma ut. Hade musiken som sällskap. Tycker det är lättare att gå själv och ha musik när man går ut för att det ska hjälpa, alltså att man går snabbt. Men det är givetvis mysigt att ha någon med sig också ibland, men då kan man inte bestämma tempo själv och det är ju en nackdel.

Direkt när jag kom hem klippte jag till bilderna som jag skrev ut till foto ramen förut. Satte in dom i ramen och jag blev supernöjd verkligen. Hängde den över sängen så att den blir det första jag ser när jag vaknar på morgonen och de sista jag ser innan jag somnar. Tog en bild på mig och min Melly, en på mig själv och en på Thilda, mig och Linus. Kommer bli glad varje gång jag tittar på den eftersom de som är med där betyder mycket för mig och får mig lycklig.

Nu ska jag belöna mig själv med jordgubbar och fil för att jag vart så duktig idag. Pluggat massor, gått ut och gått och fixat till foto ramen som vart tänkt så länge. En sak som jag däremot inte hunnit med är att städa mitt rum. Men det får jag ta en annan dag helt enkelt, skolan och hälsan går före ni vet. Skriver senare, puss!

Alltid lika seriös när jag är trött..

I love it, de gjorde jag bra!

Hängde den i den änden där jag har huvudet. Vad tycker ni, blev det fint?

Både gott och nyttigt. Man klarar sig faktiskt utan godis när det finns sånt här!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

naaaew, fy fan vad gulligt(L):)

2009-03-18 @ 21:04:00
Postat av: Sanna

blev superfint! :)

2009-03-18 @ 21:04:01
Postat av: Emms

åh vad fint det var :)

2009-03-18 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0