Jag hatar spindlar!

Godmorgon! Gick upp 7.00 när alarmet på mobilen ringde. Duschade, år frukost, sminkade mig och fixade håret och nu är jag klar. Mina största fobier är ensamheten och spindlar. När jag skulle hoppa in i duschen förut såg jag en sjukt stor spindel i ena hörnet av rummet. Men tänkte att jag inte skulle vara en sån fegis så jag skulle duscha i alla fall. Kunde knappt andas under tiden jag duschade men när jag kom ut ur duschen var den borta. Jag började ta på mig kläderna och undrade vart spindel tagit vägen, när jag tittar ner så var spindeln ca 2 cm ifrån min fot. Jag fick verkligen panik, jag är barnsligt rädd för spindlar. Förstår inte hur jag ska klara mig sen när jag fyttar, då kommer ju inte mamma och pappa kunna rädda mig mot spindlarna längre. Huhu, jag får nog bo hemma tills jag blir riktigt gammal. Men nog om det, skola från 9.10 till 13.25 idag, älskar tisdagar! Efter skolan blir det buss till lidköping och möta upp Filiph, ska köpa förköp som sagt. 16.00 är det träning och efter träningen tar jag bussen hem. När jag kommit hem ska jag duscha, käka och plugga. Nu måste jag kila, ha en superbra dag!

Titta på mig och du ser dig som killen med allt

Foto: Me, myself and I

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, nää stackars :( haha så söt är du

2009-03-17 @ 18:56:17
Postat av: Miia

nae, sötnos! hahaha xd

2009-03-17 @ 19:10:55
Postat av: Anonym

gud vad fin bild :)

2009-03-17 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0