Jag hatar snö!

Godmorgon!

Orkade inte gå upp när klockan ringde så jag gick istället upp alldeles för sent. Är otroligt trött så det är verkligen jätteskönt med fredag idag!

Idag är det skola från 8.00 till 13.30, skönt att det inte är så lång dag. Efter skolan ska jag vara med Melly, blir nog mysigt.

Jag verkligen hatar snön! Det har vart jätteskönt väder ett par dagar och sen kommer den där jävla snön tillbaka. Mamma sa igår kväll att det skulle snöa inatt men jag trodde inte på det. Men visst fan låg de fullt med snö ute när jag titta ut när jag gått upp. Sveriges väder är skit, man skulle bo utomlands. När jag blir stor ska jag flytta till Spanien eller något annat varmt land. För jag är verkligen trött på Sveriges väder nu, blääää!

Nu måste jag kila ner och borsta tänderna, sedan blir det skola. Ha en superbra dag, trors den äckliga snön!

Det är inte sånt här vi till titta ut på i slutet av Mars, vi vill ha sol och värme!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hata snö!

2009-03-27 @ 09:23:50
Postat av: Anonym

HATAAAA SNÖN!

2009-03-27 @ 17:59:48
Postat av: Sanna

vi har ingen snö här :o

2009-03-27 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0