Jag hatar måndagar!

Godmorgon! Usch vad seg jag är idag, mår inte bra och är galet trött. Blev ju inte så mycket sömn i helgen precis. Måndag idag då, första dagen på en ny vecka och jag önskar att det var fredag redan nu. Jag verkligen hatar måndagar, dom är så otroligt sega och vi har inte en enda rolig lektion heller. Börjar 9.35 och slutar 15.20, efter skolan ska jag försöka gå ut på en promenad. Ska inte ta skinnjackan då utan då blir det min stora tjocka vinterjacka, så att jag håller mig varm och inte blir mer sjuk. Har tagit en dusch, ätit lite frukost och sminkat mig. Och nu hade jag tänkt gå och fixa håret. Ha en bra dag!

Världen stannade och allt blev tyst, när våra läppar möttes i en kyss


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Brorsan !

ledsen syrran, läser inte din blogg mer, orkar fan inte du skriver för möe!

2009-03-16 @ 13:19:46
Postat av: Miia

du har fint hår! :)

2009-03-16 @ 16:25:55
Postat av: Sanna

naaw, amme e käär (:

2009-03-16 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0