Jag är med i tidningen!

Godmorgon! Gick upp 6.15, mår absolut inte bra men nu är det faktiskt fredag som skönt är. Får ta en lugn helg denna helgen och försöka vila, men sängen hela helgen kommer det defenitivt inte bli. Har jag lyckats ta mig till skolan varje dag denna veckan tänker jag absolut inte ligga i sängen när det väl blir helg. Börjar 8.00 idag och slutar 13.30, ganska skön dag. Vet ni vad? Jag är med i SKLT idag,  fast det är jag inte ensam om att vara. Två tjejer kom fram till mig förra fredagen och frågade vad jag längtade efter mest med våren. De är jag och tre till som blivit frågade. Jag svarade solen och värmen! För visst är det de man längtar efter mest? Nu måste jag gå och sminka mig och fixa håret, skriver en snabbis senare. Puss!

Blir aldrig bra på bild när det ''gäller'' och såklart inte denna gång heller. Men eftersom bilden ändå är med i tidningen och vem som helst kan titta på den så kan jag lika gärna ladda upp den här med. Håret ser hur kort ut som helst men det är för att jag har jacka och halsduk på mig.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag tkr du blev söt som alltid:)

2009-03-06 @ 07:19:50
Postat av: Tihi

sötnosen :)

2009-03-07 @ 02:42:31
Postat av: Steff

gulliga du :)

2009-03-07 @ 03:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0