Jag är inte den enda Amelie Klein eller Brolin!

Satt och sökte på mitt namn på google. Först skrev jag ''Amelie Klein'' och då fanns det en på facebook som hette det. Sen sökte jag på ''Amelie Brolin'' och då hittade jag en msn adress till en tjej vid det namnet. Är det inte coolt? Amelie är inte precis vanligt och hur vanligt är Klein liksom? Jag är inte ensam om att heta det, vilket jag verkligen trodde jag var. Tycker att detta var sjukt häftigt!

Amelie:
Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Namnsdag: 20 April
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 2257
Antal män med namnet i Sverige: 0
 

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

tufft:)

2009-03-14 @ 11:45:01
Postat av: Sanna

nää? shit vad häftigt :) trodde nästan du var den enda amelie om man bara tänker på förnamnet xd

2009-03-14 @ 11:50:15
Postat av: Rebecka

min syster heter amelie, sjukt ovanligt men jag tycker det är fint =)

2009-03-14 @ 12:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0