Jag är duktig!

Har pluggat massa samhäll så nu börjar det sitta. Har även gjort klart mina jobbansökningar och skrivit ut dom och bilder till det. Skrev även ut tre bilder till en stor foto ram jag fick av mamma för ett tag sen. Tar kort på den sen när jag fixat in bilderna tänkte jag.

Nu hade jag tänkt gå ut en sväng och när jag kommer in blir det jordgubbar och fil, mums! Sedan blir det nog mer pluggande. Skriver sen, puss!

Bara för att lillsyster fyller år blir det en till bild på henne och mig. I love you!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: hahaha

been ;R

2009-03-18 @ 21:03:47
Postat av: Sanna

snyggingar! <3

2009-03-18 @ 21:12:09
Postat av: Anonym

naaw :)

2009-03-18 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0