Inte trött

Blir verkligen inte trött, tänker alldeles för mycket. Har ingen lust att sova heller så nu är det skit samma med sömnen för natten. Så jag dygnar istället och går och lägger mig tidigare ikväll. Hade det vart skola hade jag redan vart uppe och nästan vart klar vid de här laget. Men nu är det helg, skönt det! Börjar redan ljusna ute, så det är också en anledning till att strunta i att sova. Hade tänkt gå och kika film nu, har inget bättre för mig. Är ju inte precis många som är vakna nu och kan hålla mig sällskap på msn. Idag blir det inte göteborg som planerat, väldigt tråkigt eftersom jag sett fram emot de hela veckan. Men det blir inte alltid som vi tänkt oss här i livet. Får väl bli en annan gång, vet inte vad som händer idag istället. Får väl se helt enkelt, jag vet vad jag hoppas på i alla fall.
Nej, nu ska jag gå och välja film. Ha en bra lördag!

Tell it to my heart, tell me Im the only one


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du vet att du kan ringa om det är något hoppas jag <3

2009-03-14 @ 10:28:55
Postat av: Emms

Sötnos, sluta nu. Det är inte över :)

2009-03-14 @ 10:47:13
Postat av: Adam

gå och lägg dig skitunge, kroppen mår inte bra av lite sömn!

2009-03-14 @ 11:00:53
Postat av: Mathilda

sötnosen!(L)

2009-03-14 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0