Inte kul

Klockan har blivit galet mycket såg jag nu. Så nu ska jag gå och krypa ner i sängen. Är inte alls på humör längre, så blir nog bra att jag går och sover nu. Vill inte förstöra sånt som är bra bara för att en sak råkar vara skit. Killar förstör så otroligt mycket mellan mig och mina vänner, hatar det. Inte när jag har kille utan när dom har, så tråkigt att det blir så. Men vad ska man göra åt saken? Jag kan knappast bestämma över dom, deras val är deras beslut. Men jag är verkligen trött på att bli ett ''andrahandsval''. Inte kuuul. Tro det eller ej, men jag har också känslor. Jag är faktiskt ingen leksak som man kan leka med i några timmar och sen lägga på hyllan. Att tänka mer på vänner än kärleken ska jag aldrig göra igen, för det har man inget för. Nu blir det sängen. God natt!

Every step that I take is another mistake to you


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Amelie! (L)

2009-03-09 @ 00:56:37
Postat av: Mathilda

(L)

2009-03-09 @ 01:05:23
Postat av: Myyysan

du vet vart jag finns <3

2009-03-09 @ 07:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0