I skolan

Sitter i skolan nu, slutar snart. Har Thilda, Isak, Emil och Sofia som sällskap här. Dagen har vart helt okej, väldigt slappt. Fick ett sms förut om att min tröja kommit fram nu. Så ska gå och hämta den på munken efter skolan, lovely! Gick mycket snabbare än förväntat, men jag klagar absolut inte. Efter jag hämtat tröjan ska jag och brorsan en sväng till lidköping. När jag kommer hem MÅSTE jag städa mitt rum, dammtorka och dammsuga. Det ser rent ut sagt för jävligt ut. Skriver när jag kommer hem igen, puss!

Bild på Emil och Isak från en foto lektion för några veckor sen, sköna killar de där


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

han oh sin gurka xD

2009-03-11 @ 18:05:25
Postat av: Adam

haha, och dom gör? :p

2009-03-11 @ 18:51:22
Postat av: Anonym

det där ser normalt ut :)

2009-03-11 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0