Hoppas på lyckad lördag nu

Kom in för en stund sen igen, var riktigt skönt ute.

Snadra och jag fick även med oss en liten Thilda ut på promenaden. Det var lika bra att träffas alla tre och planera lördagen. Nu har vi fixat förfest, skjuts och pratat kläder, hår och allt sånt där. Var först väldiga problem med skjuts men nu har vi hittat de så nu hoppas vi på en lyckad lördag!

Sitter för tillfället och äter vindruvor, det är något fruktansvärt gott måste jag säga. Skönt med sovmorgon imorgon och hemskt skönt att jag har en sån gullig bror som kan köra mig till skolan. Så jag slipper gå upp tidigare för att ta buss. Åker i vanliga fall med Thilda och hennes mamma på onsdagar, men imorn ska Thilda till tandläkaren. Tur att min bror var ledig just imorn!

Nu ska jag kika på andras bloggar och sådär. Skriver senare, puss!

Var verkligen på G förra gången, men sen blev den kvällen skit.
Hoppas på bättre kväll denna gång!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Tssss

haha snygging :D

2009-03-31 @ 22:34:10
Postat av: Mathilda

så jävla snyggggggggggg!!!!!

2009-03-31 @ 23:12:56
Postat av: Anonym

höhöh, porramme!

2009-03-31 @ 23:34:41
Postat av: Anonym

haha, nice bitch!

2009-03-31 @ 23:35:53
Postat av: Anonym

HAHAH någon är taggad? ;d

2009-04-01 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0