Hemmaaa

Kom hem för en stund sen, är verkligen på superbra humör!

Skolan idag innehöll bara två lektioner plus ett prov efter skolan. Provet gick nog ganska bra tror jag, det räcker till ett G förhoppningsvis.

Vi hade inställd samhäll så vi hade 3 timmars rast. Thilda och jag drog ner till stan och beställde klipptid åt mig, fick tid redan på fredag 14.15. Sedan käkade vi på ''Milan'', jag tog en sallad och hon en pizza. Var riktigt mysigt!

Vid 15.00 tiden tog jag en buss till Lidköping. När jag kom fram kikade jag i lite affärer och 16.00 var det träning. Hade jätteont i magen men tog en värktablett precis innan så det gick bra i alla fall.

Så bra som dansen gick idag har det aldrig gått. Vi gjorde en ny uppvärmningsdans och sen började vi med par dansen. Det var helt galet kul att dansa i par. Jag fick dansa med Rebecka och det gick riktigt bra för oss faktiskt. Längtar verkligen till nästa träning då vi ska fortsätta med par dansen!

Nu sitter jag i köket med mamma och ska snart hoppa in i duchen. Men blir dator en liten stund först, skriver senare. Puss!

godare än skolans mat, absoluut

Sööötnos


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Adam

ser gooooooott ut!

2009-03-24 @ 19:16:23
Postat av: Anonym

ser inte lite göööött ut ;g

2009-03-24 @ 19:26:00
Postat av: Jakob

pizzan ser goood ut, inte salladen :D

2009-03-24 @ 20:12:23
Postat av: Mathilda

haha schysst bild xD

haha tur du inte kom med ..... ;D

2009-03-24 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0