Hemma

Har precis kommit hem, ska snart äta lite. Dagen har gått ovanligt snabbt och jag klagar absolut inte på det. Inte gjort något jobbigt så skolan idag har vart helt okej. När jag käkat kommer Thilda hit för att plugga med mig. Min hjärna orkar inte jobba när jag inte mår bra, har ännu ondare i halsen nu och sjukt snorig. Uuusch! Får hoppas att Thildas hjärna funkar bättre än min annars är vi körda. Nu ska jag kila ner för att hämta något att äta. Skriver senare ofc!

Cause i get week in the knees and my heart skips a beat


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

aaw, vad gulligt:)

min hjärna är på topppppppp!:D

2009-03-04 @ 16:27:49
Postat av: Sanna

NAAAAAAAAAAAWI :D

2009-03-04 @ 22:29:55
Postat av: F.

vet jag ngt om detta? =)

2009-03-04 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0