Hemma igen

Kom hem lite efter 22.00, men gjorde lite annat då så hann inte med datorn. Så jag uppdaterar nu när jag fått tid. Dagen har vart helt underbar och jag hade inte trott att den skulle bli något annat än de heller. Var något nervös men allt gick bra, tror jag i alla fall. Berättar inte mer än så, hemligt hemligt. Helgen har vart den bästa på länge och jag tror att nästa helg kommer bli ännu bättre. Göteborg på lördag förhoppningsvis, det blir mys. Imorgon är det måndag igen då, inte kul alls. Skönt i alla fall att vi inte har mer än en läxa denna veckan, är som sagt galet skoltrött. Nu ska jag lägga in lite musik på mobilen och sådär, skriver senare. Hoppas ni haft en superbra helg precis som jag! Vad har ni gjort för kul?

It's true, I'm in love with you

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

aaaw, vad mysigt:)

2009-03-08 @ 23:48:09
Postat av: Danne

ååwh :)

2009-03-09 @ 00:03:12
Postat av: Adam

suuuupt :D

2009-03-09 @ 00:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0