HELG!

Äntligen hemma och äntligen helg!

Dagen har vart jätteseg men ändå helt okej. Fick tillbaka mitt foto prov idag och det blev ett MVG på det, roligt när det går bra! Samhälls provet vi hade idag gick nog dock inte sådär jättebra. Det var sjukt svårt och det han bett oss öva på kom inte ens med på provet så det känns som om det blir ett omprov på det.

Slutade sent idag som sagt så kom hem för några minuter sen. Har precis bytt om och sitter och käkar lite nu. Ikväll är jag ensam hemma och min melly kommer nog och håller mig sällskap, mysigt!

Ska kika runt lite på andras bloggar nu, uppdaterar senare!

Thilda & jag hade kul i medias förråd med peruker och skit. & alla ser
väl vem det är meningen att jag ska likna?


Johann har ritat av mig och Thilda, hon är gullig hon
(klicka på bilderna för att se större)
  

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha skit kul xd

haha hon e massa gullig:)

2009-03-20 @ 16:28:52
Postat av: Anonym

HAHAHHAAHAH! kissie va? ser ut så på ''skitnödig'' posen ;)

2009-03-20 @ 16:56:28
Postat av: Sanna

HAHAH FAN VAD BÄST :D!

2009-03-20 @ 16:58:59
Postat av: Anonym

KISSIE, HAHAHAH!

2009-03-20 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0