Heeemma

Skolan gick väldigt fort idag. Efter skolan tog jag bussen till Lidköping, gick och kika i affärer med Amanda och Sara en stund sedan mötte jag upp Filiph. Vi åkte ut till råda sand och satte oss där och prata, tycker verkligen det är mysigt där ute. Blåste väldigt mycket men solen lyste så man höll värmen någorlunda i alla fall.

Han berättade om hans och sina kompisars jättelyckade utekväll för någon helg sen. Deras bilar var inlåsta i ett parkerings hus och de fick tillbringa natten ute i kylan, tyckte det var ganska underhållande att lyssna på.

Lite innan 16.00 körde han mig till min dansskola och sa hej då. Träningen gick inte alls bra idag, var för trött i kroppen så orkade inte mycket. Men men, nästa vecka är det lov och då har vi ingen dans. Så det innebär att vi måste träna hemma under lovet, singel dansen ska vi öva extra på sa hon för den kan vi inte så bra.

Nu sitter jag och käkar fil och jordgubbar och väntar på att Sandra ska bli klar. Vi ska nämligen ut och gå om en stund. Finns inte mycket mer att skriva just nu. Skriver senare, puss!

lägger in en gammal bild på mig och Filiph, dålig kvalite I know, I know


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Erki

haha hur gammal är du då? ;)

2009-03-31 @ 18:57:40
Postat av: Anonym

konstigt att du blev trött i kroppen när du inte ätit något.. pucko

2009-03-31 @ 19:03:42
Postat av: Mathilda

haha mathilda har tagit kortet:D

2009-03-31 @ 19:52:34
Postat av: Anonym

hahahaha :d

2009-03-31 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0