Grattis min Thilda

Min thilda har namnsdag idag så grattis till henne. Namnsdag är väl inget speciellt egentligen, men Thilda är speciell och därför ville jag skriva om henne. Jag är verkligen glad över att jag har dig stumpan, vet inte hur jag skulle fixa allt utan dig vid min sida. Du stöttar mig genom allt och jag känner att jag inte gör det tillbaka lika bra som du. Jag hoppas att du förstår att du kan prata med mig om allt, för det kan jag med dig. Gråta, skratta, prata ja, jag kan göra allt med dig. Vilket humör du än är på så finns jag alltid där för dig, är du ledsen är det självklart att jag tröstar dig är du arg pratar jag med dig osv. Jag hoppas att du aldrig tvekar eller har tvekat på att ringa mig om du någon gång mått dåligt. För det skulle inte spela någon roll vilken tid på dygnet du ringde, jag skulle finnas där. Hade du behövt någon att prata med och som kunde trösta ordentligt med kramar osv, så skulle jag gå hem till dig. Vilket tid på dygnet som helst. Jag vill att du ska veta att du är viktig för mig och jag inte vill vara utan dig. Det vi har är äkta vänskap och sånt håller för alltid. Hoppas jag.

Jag älskar dig.



/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

vet inte vad jag ska säga:')

men jag vill alltid va din kompis du är helt jävla underbar!(L)



JAG ÄLSKAR DIG!

2009-03-14 @ 11:51:46
Postat av: Olivia

naaw, vad gulligt :)

2009-03-14 @ 12:41:49
Postat av: Becca

söta ni är :)

2009-03-14 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0