Grattis mamma

Min älskade mamma fyller år idag så tänkte att jag skulle skriva några rader om henne.

Om jag inte hade dig vet jag inte hur jag hade klarat mig. Du
finns alltid där, när jag är ledsen, glad eller arg. Jag ser dig
som min bästa vän, och den relationen vet jag att inte många
har till sin mamma. Jag är glad att jag och du har en sådan relation.
Behöver jag någon att prata med så vet jag att du alltid ställer upp.
Det är inte alltid vi tycker lika, men ofta ger du mig bra tips. Vill
inte leva ett liv utan dig mamma, jag visar sällan min uppskattning
till dig. Jag säger ofta till mig själv att jag ska börja göra det, men 
det blir aldrig så. Du ska veta att jag är glad över att just du är min
mamma och ingen annan. För bättre mamma än dig går verkligen
inte att ha.
 Jag gör ofta fel men du älskar mig ändå. Du är den enda
som alltid finns vid min sida, hur lycklig eller hur ledsen jag än är.
Det är även du som alltid stöttar mig i alla mina beslut, hur och vad
jag än väljer att göra. När alla andra är emot är du för. Som sagt, bättre
mamma än dig går inte att ha. Jag älskar dig av hela mitt 16 åriga hjärta.
Grattis på födelsedagen mamma!




/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad gulligt! :)

2009-03-09 @ 21:30:50
Postat av: Mathilda

gulligt skrivet:)

2009-03-09 @ 22:28:53
Postat av: Mia

naaaw, vad sött!

2009-03-09 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0