Grattis ''lillasyster''!

Som du pratat om denna speciella födelsedag och som du längtat på att dagen ska komma. Lillan fyller tonåring idag, helt sjukt hur fort tiden går. Känns inte som om det var länge sen du sprang omkring i din gula keps, sandaler, klänning och fullt av skrapsår på knäna. För mig kommer du alltid vara liten, även fast du nu är tonåring.

När hon en gång för länge sen skulle beskriva mig skrev hon att hon inte skulle klara sig utan sin ''bitchiga syrra'' och att jag var hennes förebild. När jag nu ska beskriva henne så väljer jag att göra det genom ett enda ord; UNDERBAR. För det är hon verkligen, omtänksammare unge får man leta efter.

Hon är otroligt mogen för att vara 13 år måste jag säga. Är jag ledsen eller har problem så finns hon alltid där, precis som om vi vore riktiga systrar. Men lillasyster, vet du? Jag önskar faktiskt att du var min riktiga syster, för en lillasyster som dig vill alla ha. Men jag ser dig som om du vore min riktiga syster, för vi har haft varann ända sen du var ritkigt liten och jag vill inte leva ett liv utan dig. Jag har fått se dig växa upp och du har haft mig vid din sida sen du var liten.

Ett liv utan dig skulle bara vara så himmla fel. Jag hoppas att du får världens bästa födelsedag och många fina presenter. Jag hoppas även att vi får tid för varandra snart så att vi kan fira din födelsedag, bara du och jag.

Jag älskar dig lillasyster, grattis!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååwh, söta ni är. Grattis till henne! :)

2009-03-18 @ 16:59:18
Postat av: Mathilda

så gulliga:D

2009-03-18 @ 17:15:56
Postat av: Anonym

fett söta flickor!

2009-03-18 @ 17:40:15
Postat av: Emms

naw, så söt bild! grattis till henne :)

2009-03-18 @ 21:13:49
Postat av: Lillasyster

Tack, älskar dig stora syster <3 :)

2009-03-29 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0