Gonatt!

Är verkligen sjukt trött så nu hade jag tänkt sova. Snön bara vräker ner ute, blir man trött eller blir man trött!?

Har inte övat något på naturen, det hanns inte med idag. Övade tidigare i veckan men brukar alltid kännas bra att friska upp minnet lite dagen innan. Men det har faktiskt vart helg och då vill man inte ens tänka tanken på att öppna en skolbok. Får hoppas att jag klarar det i alla fall, kommer nog ihåg en del ändå.

Måndag imorn och det känns inte så jättejobbigt att det är ny vecka. För på onsdag är jag ledig, inte lite skönt. Klockan 19.00 på onsdag är det hockey i Karlstad med min Thilda, kommer bli så sjukt nice.

Kan inte säga annat än att helgen vart bästa på länge, fler sådana helger? Jaa tack.

Sov gott sötnosar, hoppas er helg vart lika bra som min!

he says everything I need to hear, and it's like I couldn't ask for anything better

(Jag brukar inte precis le på bilder, blir mer ''pose'' bilder. Tycker jag ser crazy 
ut när jag ler. Men ska försöka se lite gladare ut i fortsättningen, enbart för er skull!)

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Sanna

du är sjukt söt när du ler stumpan!

2009-03-22 @ 23:39:25
Postat av: Mathilda

du är alltid snygg:)

onsdag(L)

2009-03-22 @ 23:45:46
Postat av: Emmiiii

GALET FINT LEENDE ÄLSKLING (L)

2009-03-22 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0