God morgon tisdag

God morgon! Är ovanligt pigg, konstigt när man tänker på hur lite jag sovit. Igår natt sov jag en timme och denna natten i 3. Jag blir piggare ju mindre jag sover, knepigt. Blev inte sängen efter att jag skrivit här att jag skulle sova. Melly höll på och gjorde en film till mig så var tvungen att vara vaken tills den var klar. Den var verkligen hur söt som helst, jag har verkligen hittat en bra kille! Gick upp 7.00 som vanligt på tisdagar. Har ätit frukost, duschat och fixat mig klart. Ska alldeles strax kila ner för att borsta tänderna. Idag är det skola från 9.10 till 13.25, verkligen superskön dag. Tisdagar är enda dagen i skolan jag gillar. Efter skolan blir det buss till lidköping, där träffar jag Arvid och 16.00 har jag träning. Efter träningen tar jag buss till skara och så kommer mamma och hämtar mig. När jag kommer hem blir det dusch, äta och göra lite läxa. Det blir även mer bloggande såklart. Nu måste jag kila, ha en superbra tisdag hörrni!

Du är inte som alla andra, du är speciell


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAW!

2009-03-10 @ 19:29:40
Postat av: Petra

gulligt :)

2009-03-10 @ 19:42:05
Postat av: Erki

sött (:

2009-03-10 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0