God eftermiddag?

God morgon! Eller god eftermiddag kanske jag skulle säga? Sov lite för länge idag, har bara hunnit duscha och äta lite grann. Hade tänkt gå upp ganska tidigt idag så att jag hade haft gott om tid på mig att göra mig iordning, men så blev det inte. Hemliga planer för dagen igen som sagt, men denna gången ska jag inte vara hemma. Är ganska nervös känner jag, men det ordnar sig nog. Måste sminka mig och fixa håret nu, skriver innan jag åker. Puss!

tell me that your love won't change

(bild från igår)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

lycka till, dom kmr gilla dig <3

2009-03-08 @ 14:48:46
Postat av: A.

kan du inte berätta vad det är som är så hemligt?

2009-03-08 @ 14:51:56
Postat av: Danne

GL HF :D

2009-03-08 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0