God eftermiddag?

Godmorgon! Eller god eftermiddag kanske passar bättre?

Sa ju igår att jag skulle sova länge och det gjorde jag också. Gick upp lite innan 13.00, riktigt skönt att få sova tills man vaknar.

Idag ska jag förhoppningsvis vara med Melly, får se senare hur det blir.

Blev ingen ''dagens låt'' igår eftersom youtube inte ville funka, men idag ska jag försöka lägga in en i alla fall.

Nu hade jag tänkt gå och duscha och fixa mig. Skriver senare, puss!

hör du sången dom spelar på radion, varje ord verkar handla om dig


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha själv gick man upp halv 9;D

2009-03-28 @ 13:29:38
Postat av: Anonym

sööööötnos

2009-03-28 @ 14:37:40
Postat av: Anonym

gosh, fin tjej de där

2009-03-29 @ 03:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0