FREDAAAAAAG

Godmorgon!

Fy fan vad skönt med fredag, veckan har faktiskt gått ganska fort.

Gick upp 6.00, käkade frukost, pratade en lång stund med mamma, duschade och nu ska jag strax fixa håret och sminka mig. Hade världens underbaraste dröm i natt, men den tänker jag inte dela med mig av här, hemligt hemligt. Jag vet ju att ni älskar när jag har hemligheter, så varför inte ha en till liksom?

Börjar 8.00 idag och slutar 15.20, inte alls kul på en fredag. Egentligen ska vi sluta 15.20 varann fredag och 13.40 varannan. Men nu ska vi sluta 15.20 tre fredagar i rad och detta är den andra fredagen vi slutar sent. Sen blir det tre fredagar som vi får sluta tidigt, så det blir nog bra i alla fall.

Har inte planerat något för varken kvällen eller helgen, så får helt enkelt se vad som händer. Mamma och pappa ska till Skövde ikväll på konsert och Emil ska jobba så blir själv hemma. Får väl se vad jag hittar på.

Nu måste jag gå och fixa mig så att jag inte kommer försent till skolan sen.

Ha en superbra fredag sötnosar!

I'm your's to keep

Foto: Me, myself and I (love självutlösaren)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

den bilden är otroligt fin! :) älskar den

2009-03-20 @ 07:17:20
Postat av: Anonym

SÅÅÅÅ SKÖNT MED FREDAG!

2009-03-20 @ 07:29:52
Postat av: Emms

looove på bilden :)

2009-03-20 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0