Fotbooooll

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat för äns nu. Modemet ville inte funka i morses och de sitter i Emils rum och han och hans tjej låg och sov så kunde inte gå in och starta om det. Nu funkar det igen så nu kan jag uppdatera.

Hade ställt alarmet på mobilen på 8.00 men orkade inte gå upp då så somnade om och vaknade 9.00. Thilda och jag hade bestämt att vi skulle åka 9.30 till lidköping eftersom Mellys math började 10.00. Men eftersom jag gick upp så sent var jag inte klar i tid. Vi åkte här ifrån 10.00 så var där vid halv typ.

Det var superkallt men sällskapet var självklart jättebra. Melly gjorde ett mål och det var hans premiär match så nu är han stolt. De mötte järpås och matchen slutade 3-2 till järpås.

Efter matchen åkte vi hem till mig och nu sitter Thilda och Melly i min säng och kikar tv och jag sitter här. Men ska gå och joina dom nu så skriver senare. Ha en superbra dag!

Ni har väl inte glömt att det är sommartid nu? Klockan ska FRAM en timme.

Blev inga bra bilder, men lägger in två stycken i alla fall



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

är han bra eller? haha :p

2009-03-29 @ 18:43:09
Postat av: Adam

ser ut som hammarby, haha :D

2009-03-29 @ 18:43:34
Postat av: Mathilda

haha det var kul:D

2009-03-29 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0