Folk säger bitch, jag säger avundsjuk

Är ganska många som skriver och frågar varför jag inte publicerar alla kommentarer. Min blogg är moderad, vilket betyder att jag måste godkänna kommentarerna innan publicering. Skriver ni något elakt om mig struntar jag i det och godkänner de kommentarerna. Men när ni går på mina vänner blir jag sur. Sådana kommentarer vill inte jag ha under mina inlägg, för det sista jag vill är att såra mina vänner. Det är så onödiga kommentarer ni skriver också måste jag säga, har ni inget snällt att säga kan ni bara strunta i att skriva något. Eller bara klicka på krysset i högra hörnet det funkar det me. Om ni nu stör er på mina vänner och saker kring mitt liv behöver ni inte heller läsa, det är frivilligt. Där fick ni svaret på varför inte alla kommentarer publiceras, ganska logiskt egentligen eller hur? Klart man vill att sina kompisar ska må bra och att man skyddar dom så mycket det bara går.

Folk säger bitch, jag säger avundsjuk!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Virre

du har så rätt, så rätt! bra skrivet :)

2009-03-04 @ 00:10:58
Postat av: Anonym

smart tjej!

2009-03-04 @ 00:12:06
Postat av: Mathilda

du har massa rätt:)

2009-03-04 @ 10:27:36
Postat av: MELLEHEMLIG (A)

dom säger bitch ja säger finast i världen

2009-03-04 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0