Fel vecka men ändå toppen humör

Usch, jag mår konstigt. Har jätteont i magen, svettas ibland, fryser ibland, känner mig yr och mår illa. Har svårt att andas så har tatt medicin så nu ligger jag och skakar som en gammal tant också. Inte kul när det inte är rätt vecka så att säga, men trots det är jag så jävla glad.

Allt går så bra nu, inget känns jobbigt eller fel. Allt är bara helt underbart och jag hoppas denna känslan håller i sig. För så som allt är nu, det är så jag alltid drömt om att få ha det.

Ledig imorgon som sagt, så kan egentligen gå och lägga mig hur sent som helst. Men nu mår jag ju inte så bra och jag är verkligen jättetrött. Så jag hade redan tänkt sova, får hoppas att jag mår bättre imorn.

Hela medieprogrammet ska till göteborg imorgon och kommer inte hem för äns 18.00 tiden, precis den tiden vi ska va i karlstad imorgon. Så därför har Thilda och jag fått ta ledigt hela dagen imorgon, så skönt!

Nu ska jag sova, sov gott snyggingar!

like how you are the best thing in my world, and how I'm so proud to call you my boy


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Adam

söööta ni är :)

2009-03-25 @ 00:19:15
Postat av: Anonym

naaaaaaw!

2009-03-25 @ 11:19:03
Postat av: Jakob

SÖÖÖÖÖTA :D

2009-03-25 @ 14:04:21
Postat av: Mathilda

aaw så gulligt:)

2009-03-25 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0