=)

Tränade på alla våra danser vi hade på träningen igår. Det är så otroligt kul, längtar till nästa träning!

Efter jag tränat en stund städade jag mitt rum. Plockade bort alla kläder som låg på golvet och soffan. Sedan dammsög jag och dammtorka. Bytte även lakan i sängen så nu är rummet fint igen.

Tog en lång kall dusch efter det och nu kom mamma hem precis så har suttit och pratar en stund med henne. Hon hade köpt med sig en sallad till mig så nu ska jag kila ner och äta. Skriver senare, puss!

ska försöka hålla det fint nu, gick ju inte så bra att göra de sist..


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

duktigt amelie ;D

2009-03-25 @ 14:04:52
Postat av: Emms

haha du e sämst amelie, du klarar inte av att hålla det så ;D looove <3

2009-03-26 @ 06:27:39
Postat av: Anonym

duktigt.. ehh? :p

2009-03-26 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0