:)

Har precis fixat mig klart, känner att jag är grymt seg när jag är ledig. Tar år på mig att fixa mig, men är man ledig finns det ju ingen anledning att stressa. Har haft svårt att andas sen i fredags och idag kan jag knappt andas. Sjukt läskigt är det. Har både astma och allergi så därför blir det på detta vis ibland, så jag är van. Tog medicin förut och det är så äckligt för man skakar grymt mycket efter man tagit den. Så just nu kan jag knappt greppa något utan att det faller ur handen på mig. Det brukar gå över efter en stund, annars har jag andra tabletter att ta. För jag har även skakningar som jag tar tabletter för. Haha, herregud jag låter som en 60+ tant. Nej, nu ska jag kila ner och äta. Puuuss!

Åh vad jag vill vara liten igen! Jag & min älskade storebror på bilden


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Beckis

naw, vad söta :)

2009-03-01 @ 15:15:15
Postat av: Adam

haha gulligt :)

2009-03-01 @ 15:42:25
Postat av: Bellis

gullungar :)

2009-03-02 @ 00:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0