Duuuusch

Har inte duschat än, fastnade här i köket. Men nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, för jag fryser galet mycket.

Efter det ska jag äta fil och jordgubbar som jag brukar göra på kvällen. Sedan blir det dip och grönsaker, gjorde precis iordning dipen. Ställde in den i kylskåpet nyss så att den ska vara god sen efter duschen. Blev ''holiday'' dip denna gången, man måste ju variera sig lite i alla fall.

Nu blir det dusch, skriver senare. Puss!

Åh vad jag vill ha sommar, känns som om denna sommaren kommer bli den bästa!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Emms

du är söööt :)

2009-03-24 @ 19:34:45
Postat av: Saaaanna

du är snygg unge!

2009-03-24 @ 20:11:31
Postat av: Mathilda

snyggis:g

2009-03-24 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0