Dusch/nyttigheter/naglar

Duschade ganska länge, är så skönt att duscha tok varmt när man fryser.

Efter duschen käkade jag jordgubbar med fil, det är galet gott måste jag säga. Har precis skurit ner lite morötter och gurka som jag ska dipa i ''holiday'' dip lite senare. Det är lätt att vara nyttig när de finns så mycket gott som faktiskt är nyttigt.

Hade tänkt måla naglarna nu, mina naglar såg hemska ut så tog bort nagelacket. Tycker det ser så tråkigt ut att inte ha någon färg på naglarna så ska fixa det nu. Antagligen blir det de vanliga röda, men jag får se.
 
Känns så skönt att jag inte behöver tänka på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Ledig imorn ni vet, det är hockey i Karlstad imorn som gäller för mig och Thilda.

Ska gå och fixa naglarna nu, skriver senare. Puss!

Muuums


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Karlstad here we coooome;g

2009-03-24 @ 20:56:14
Postat av: Anonym

ser så sjukt gott ut :O!

2009-03-24 @ 22:21:13
Postat av: Sanna

GEEE MIIIG :D

2009-03-24 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0