Dansuppvisning i Vara

Hemma igen och usch vad tråkigt det var, tog inga kort eftersom jag inte tyckte det var nödvändigt.

Helensdansskola (min dansskola) hade två grupper som dansade i början och det var det enda som var bra. Sen var det bara helt sjukt tråkigt. Gruppen ''Exile'' dansade, de var bara fyra stycken som sågs på scen hela tiden och de dansade Hiphop, breaking, B-boy, house och modern dans.

Jag, Emil och Lena var inte dom enda som tyckte det var tråkigt. Det satt några mongolid ungar framför oss och när det var slut vaknade den ena ungen till.

Mamman: Nämen somnade du? Det gjorde du ju i skolan också!
Mongolid barnet: Ahh men det här var fan värre!

Hahah, som jag och min bror skratta! Men vi håller verkligen med honom, inget kul alls.

Slänger in en bild på min bror och hans tjej, så söta så!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahha skön asså xd

2009-03-19 @ 21:24:26
Postat av: Sanna

naaw, gulligt :)

2009-03-19 @ 21:34:14
Postat av: Jakob

gulliga! :)

haha sköön unge xd

2009-03-19 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0