Dagens låt

Sanna Nielsen- Kärlek är ett brev skickagt tusen gånger


Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt
nästa gång du lovar någon allt
Vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig


Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag


Håkan Hellstöms låt egentligen men Sanna Nielsen gör en tolkning av den.
& jag tycker att hon gör det riktigt bra!
(Valde ut de två stycken i texten jag gillade bäst så texten kommer inte i riktigt i denna ordningen egentligen.)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh den låten är fin! (:

2009-03-05 @ 16:45:04
Postat av: Mia

så fin är den. Jag tyckte den var bättre med henne än med honom :)

2009-03-05 @ 16:56:19
Postat av: Adam

fiiin! :)

2009-03-05 @ 17:43:18
Postat av: Mathilda

den e fin:)

2009-03-05 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0