Dagens låt




Vad är en sommar utan dej ingenting
Ingenting alls
Jag kommer aldrig klara mej
Vad är min resa utan dej ingenting
Ingenting alls ingenting alls


Slitna jeans och skjorta ska det va
Jag ska bli den killen du vill ha
Här går jag runt och väntar varje dag
På att det ska bli just du och jag


Okej okej, jag vet att det är Jimmy Jansson och att hans låtar är gammla nu. Men jag kan inte hjälpa att jag fortfarande tycker om honom. Denna låten har alltid vart min favorit av hans låtar. Jag har blivit sådär otroligt ''tjejig'' och börjat lyssna på hans låtar igen. Så nu blir detta dagens låt, inga klagomål på gammal låt för gamla låtar kan också vara bra. & det är denna!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, naaw amelie söt du är!

2009-03-21 @ 15:53:46
Postat av: Jakob

den är faktiskt bra! :$

2009-03-21 @ 16:26:32
Postat av: Anonym

gillar texten!

2009-03-21 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0