Dagens låt



You're all I hoped I'd find
In every single way
And everything I could give
Is everything you couldn't take
Cause nothing feels like home, you're a thousand miles away
And the hardest part of living
Is just taking breaths to stay


Because I know I'm good for something
I just haven't found it yet
But I need it


Den här låten är så otroligt fin. Den är absolut inte ny, men den är verkligen sjukt fin.
Spelade den om och om igen förra sommaren, så jag spelade sönder den för
mig själv. Men nu har jag börjat lyssna på den igen, och åh vad jag gillar den!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

den var fin :)

2009-03-14 @ 02:45:59
Postat av: Anonym

hemskt fin

2009-03-14 @ 05:06:30
Postat av: Anonym

åh tårar i ögonen av den låten..

2009-03-14 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0