Dagen

Dagen har vart väldigt bra. Skola från 9.10 till 13.25, fick tillbaka lite arbeten från medie kommunikationen och det var väl okej betyg på dom. Efter skolan tog jag bussen till Lidköping. Fick Natalie, Helena, Amanda och Sara som sällskap. Väl framme i Lidköping gick Natalie hem, Sara och Amanda tog bussen in till stan och jag och Helena träffade Arvid. Vi gick och kikade i lite affärer, inne på Gina tricot träffade vi Amanda så då var hon med oss en stund. Lite efter 15.00 drog Helena till sin mammas jobb och Amanda någon annan stans. Så Arvid och jag åkte lite bil och lite innan 16.00 släppte han av mig vid dansskolan och sa hej då. Träningen idag gick verkligen inte alls bra, tror det är för att jag är så otorligt förskyld. Vi va bara 9 personer där idag, ganska tråkigt. La på de sista stegen till vår dans och nu är den hur lång och krånlig som helst, men med lite övning ska det nog gå bra. Om den sitter nästa träning så ska vi börja med par dans träningen där på, superkul! Efter träningen tog jag bussen till skara och där hämtade mamma mig, åkte till coop för att handla flytande föda till min bror som dragit ut ännu en visdomstand. När jag kom hem käkade jag och duschade sen blev det datorn såklart. Ska titta runt på andras bloggar nu tänkte jag, skriver senare. Puss!

Bild 1. Min treviksfolder, blev inte alls nöjd med den men fick G-VG, så det va väl ok.
Bild 2. Radio läxa, ''vg våg'' som Erica kallade det. Det är på en vg nivå men lite
fattig på detaljer.
Bild 3. Tidningar i världen läxa. ok ++ på den, och det antar jag va bra.


  
Thilda kladda på samhälls lektionen

Jag pimpade Arvids bil, nu fick han lite extra status poäng med mitt namn på rutan


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Adam

oj, kan du få vg? ;)

2009-03-10 @ 19:41:48
Postat av: Mathilda

wohoh vad fint jag kladdar:D

2009-03-10 @ 21:12:19
Postat av: Danne

snyggt :D

2009-03-10 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0