Dagen har vart okej

Då var jag hemma en stund igen då. Hade dans på idrotten och det var nog det enda roliga i skolan på hela dagen.

Efter skolan hade jag utvecklingsamtal och det gick bara bra. Fick bara massa berömm och inget var negativt. Hade höjt mig i flera ämnen och låg på vg nivå i de flesta. Min mentor sa att jag var en väldigt glad, snäll och positiv tjej. Då började mamma skratta och sa att Katarina skulle se mig hemma, för hemma är jag inte alls sån. Det kan jag faktiskt hålla med om, haha. Men Katarina sa att hon aldrig sett mig sur/ledsen utan bara sett ett stort leende på mina läppar. Hon sa även att hon tyckte att jag rasade i vikt och hade blivit jättefin. Vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang när hon sa blivit? Men man blir alltid glad av att höra komplimanger, eller hur?

Mamma och jag åkte till ett cafe efter och fikade lite. Jag tog en supergod räksallad och mamma en räksmörgås. Jag älskar att spendera tid med min mamma, hon förstår så bra och är den enda jag verkligen kan säga ALLT till.

Sedan blev det en tur till coop för att handla lite. Thilda satt i kassan så jag pratade lite snabbt med henne och sen åkte vi hem igen.

Nu sitter jag här. Trodde jag skulle vara med min Melly idag men tydligen inte. Så ändrade planer vet ni, om en timme ska jag, min bror och hans tjej till Vara. Vi ska titta på en dansuppvisning, de är några som dansar streetdance så det blir nog väldigt kul att titta på eftersom jag själv dansar det. Emil och Lena har redan vart och köpt och hämtat ut biljetterna, så vi behöver inte vara där så mycket tidigare.

Ska kika runt lite på andras bloggar och så nu, skriver senare!

Vårjackan har fått komma fram nu istället för skinnjackan, den är fortfarande för kall

Mammas och min fika, supergott!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

sötnosen! tur att det gick bra :)

2009-03-19 @ 18:01:12
Postat av: adam

söt är vad du är :)

2009-03-19 @ 18:29:59
Postat av: Ollie

du passade väldigt bra i rött :)

2009-03-19 @ 18:32:02
Postat av: Mathilda

den är fin:)

ba för du tkr jag e seg i kassan xD

2009-03-19 @ 20:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0