Dagen har vart helt okej

Kom hem precis, skolan idag har faktiskt vart ganska rolig.

De två första lektionerna skyltade jag, Kamilla, Emelie, Sara och Natalie. Det var inte precis ansträngande och vi hade kul under tiden. Efter de skulle vi haft natur prov men ingen i klassen hade övat så vi ska ha de imorn istället. Så det blev en inställd lektion där kan man säga, hade lite mer än en timmes rast och sen avslutades dagen med matte.

Helena och jag jobbade inte speciellt mycket på matten, vi satt mest och pratade. När Johan kom och frågade vad vi jobbade med räddade jag oss väldigt snabbt och sa att vi satt och försökte räkna ut volymen på min sudd hög. Grejen var bara sen att vi var tvugna att räkna ut de när han tittade på. Men Helena är lite smartare än jag så hon klarade det.

Efter skolan kom mamma och hämtade mig och så åkte vi och käka. Sen blev det även en sväng till coop. Tycker det är så grymt mysigt att ha lite såna där stunder med mamma!

Förhoppningsvis ska jag träffa brorsan sen, vi får se vad han är på för humör. Ska kika runt lite på andras bloggar nu tänkte jag, skriver senare. Puss!

Kamilla posear i ett av skyltfönstrerna, snyyyygg e hon!

Min fina mamma, skulle aldrig klara mig utan henne


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

oh grr;g

2009-03-23 @ 17:20:53
Postat av: mell

hon e ju sjuuuukt snygg :O

2009-03-23 @ 17:56:09
Postat av: Anonym

söt mamma :)

2009-03-23 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0