Broorsan

Patrik drog hem för en timme sen så nu sitter jag ute i tv rummet och myser med mamma. Vi dipar grönsaker i taco dip och jag äter jordgubbar och fil.

Patrik och jag gjorde inte mycket, satt vid datorn, såg på tv, prata, och var ute en liten sväng. Bara för att vara snäll mot honom ska jag inte berätta hur otroligt blond han var förut, haha men sjukt kul var det i alla fall!  Jag fick ett sånt där anfall som jag alltid får med honom då jag inte kan andas och ögonen bara rinner.

Vi bestämde att vi ska hitta på något kul nästa måndag, vi hinner inte träffas någon mer gång i veckan så det får bli nästa vecka. Han fick i uppgift att komma på något roligt att göra, eftersom det brukar vara jag som kommer med ideér annars. Så vi får väl se om han kommer på något roligt.

Nu ska jag mysa med mamma och kika tv, skriver senare. Puss!

han hade klippt sig väldigt kort & var inte nöjd så därför blir det en ''fuck you pose''

Muuuuums!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser gött ut;g

2009-03-23 @ 22:04:34
Postat av: Anonym

mm ser gött ut;g

2009-03-23 @ 22:13:16
Postat av: Sanna

najsnajs, massa mummms :D

2009-03-23 @ 22:39:47
Postat av: Brorsan !

vem är blond eller ? :P

2009-03-23 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0