Blää

Usch, jag är verkligen sämst på att plugga och fokusera mig på vad jag läser. Fixade iordning jordgubbar och lite fil och satte på Simple plan för att kunna arbeta bättre. Det funkade tills jordgubbarna tog slut, sen försvann koncentrationen. Jag är verkligen svag för jordgubbar, längtar till sommaren då man kan köpa färska istället för frysta.
Jag fryser och har sjukt ont i huvudet, mamma säger att det är för att jag äter för lite. Men jag tror att det är för att jag håller på att bli sjuk, känns som om jag har feber. Får hoppas på att det går över snart. Ska ut och gå en sväng nu, dock inte så jättelång eftersom det regnar. Men jag känner att jag måste ut, får dåligt samvete om jag inte rör på mig minst en gång per dag. Skriver senare sötnosar, puss!

Samhäll är nog tråkigaste ämnet efter natur!

Inte liiite gott


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

åååh, jordgubbar! (L)

2009-03-16 @ 20:49:35
Postat av: Anonym

fy fan vad gött det där såg ut! ;o

2009-03-16 @ 21:12:28
Postat av: Adam

ge miig? ;gg

2009-03-16 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0